wtorek, 19 czerwca 2012

Deli Paris - a mogło być tak pieknie...

   To tego miejsca mamy bardzo ambiwalentne uczucia. Z jednej strony dobre pieczywo i całkiem niezłe naleśniki (choć tu dużo zależy od osoby, która je przygotowuje), z drugiej - obsługa tak fatalna, że na dość długi czas zniechęciła nas do odwiedzenia Deli Paris.
   Pierwsza wizyta - popołudnie, środek tygodnia. Większość stolików była wolna, pomimo tego na zamówione naleśniki czekaliśmy prawie 30 minut. Obsługa - dość obojętna i opieszała. Naleśniki były zwyczajne (Trocadero i Saint-Malo, 18 zł./ szt.), z farszem, którego było "w sam raz". O zamówionych kanapkach obsługująca nas pani zapomniała, więc za pierwszym razem nie udało nam się ich spróbować.
   Druga wizyta. Od wejścia mieliśmy wrażenie, że jesteśmy intruzami i przeszkadzamy pracującym tam paniom. Zamówiliśmy kawę i herbatę, przy zamówieniu jedzenia okazało się, że nie wszystko jest jeszcze gotowe i musimy uzbroić się w cierpliwość. W tej sytuacji, postanowiliśmy poczekać na naleśniki i, by zaoszczędzić czas i nerwy, zmieniliśmy pozostałe zamówienie, tak by wziąć kanapki na wynos (może ty razem uda się je skosztować). Ta zmiana nie spodobała się obsłudze, czego panie nie omieszkały nam wypomnieć. Same naleśniki - tym razem ciasto naleśnikowe było niedopieczone. Farsz był poprawny (Trois Fromages - 18 zł, Moc Gallów - 16 zł.), ale porcja oszczędna. Kiedy tylko dostaliśmy kanapki (w których dominowało mocno spieczone pieczywo), jak najszybciej opuściliśmy lokal.
   Po dłuższej przerwie postanowiliśmy sprawdzić czy coś się zmieniło in plus. Niestety, trzecia wizyta skończyła się w ekspresowym tempie. Zamówiliśmy coś do picia i zastanawialiśmy się nad jedzeniem. Kiedy już chcieliśmy coś zamówić, okazało się, że złożone wcześniej przez grupę gości zamówienie jest duże i oczywiście będziemy musieli długo czekać na swoje dania (w lokalu jest tylko jedna płyta do smażenia naleśników). Wizja długiego wyczekiwania nie przypadła nam do gustu, dlatego kupiliśmy pieczywo i ciastka by raczyć się nimi w miłej atmosferze w domu (wypieki najlepsze są świeże).

   Po tych wizytach mamy nieodparte wrażenie, że obsługa w Deli Paris to dzieło przypadku i największy mankament lokalu. Dużo czasu musi upłynąć by dobre dania przeważyły nad nieuprzejmą obsługą i fatalnym podejściem do gościa - klienta. Samo założenie dotyczące otwarcia lokalu typu boulangerie jest trafione, szkoda, że za dobrym pomysłem nie stoi wysoka jakość wykonania i świetna obsługa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz